неділю, 10 вересня 2023 р.

Освітня платформа для педагогів


 Хочу поділитися моїм корисним відкриттям з колегами. Нещодавно натрапила на платформу для вчителів "Уміти" .

Вона містить курси, вебінари, а також базу ресурсів! Вебінари для перегляду безкоштовні, а сертифікати звісно платні. 

Але що ж саме зацікавило мене? Це їхня сучасність, практична корисність: тут і про створення квестів, і про застосування ChatGpt, використання Minecraft у навчанні - все те що близько мені.

Також вони мають канал на YouTube "Уміти" який також раджу до перегляду.

Конкретно я сьогодні записалася на вебінар "Створення та проведення освітніх квестів за допомогою сервісу "Мій квест"". Про мої враження напишу пізніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Оновлення математичних коміксів власної розробки

Нещодавно створила до своєї колекції ще два комікси. Ділюся з вами, але прошу пам'ятати про академічну доброчесність😉 Для теми відсотки...